Contact Info / Websites

All 6 movie Reviews


Hey Man Hey Man

Rated 0.5 / 5 stars

Dorky



Madness: Proyect deimos Madness: Proyect deimos

Rated 1.5 / 5 stars

Everyone looks like they are skipping happily when they move, and there's nothing interesting or unique about the action. Also the physics could be a lot better, it's poopy. The music doesn't fit either.


remi-su responds:

ok...
will try to find music that fits well ..
Thanks for your comment ^ ^


Madness Aggregation Madness Aggregation

Rated 5 / 5 stars

holy... SHIT!

dude.... FUCK man..... holy fucking shit dude..... I'm speechless.... that shit was FUCKING AWESOME!!!!!!


People find this review helpful!

tWHYlight tWHYlight

Rated 5 / 5 stars

HAHahaHA!!! GLAD I'M NOT THE ONLY ONE!!!

That movie dictates exactly what happened to me :S
I went to see twilight cuz a friend of mine told me it was a vampire movie and it was supposed to be really good...... I like vampire movies so I went to see it.... all I gotta say about it is, I totally know where you are coming from Rob.



StreetFighters. StreetFighters.

Rated 3 / 5 stars

It was an ok sprite movie, but nothing special

first off, some stupid, small, petty things which i HAVE to get outta my chest about this movie but does not affect the quality of this movie at all..... Ryu and Akuma were fighting on pretty equal level which shouldnt be right. Akuma is stronger than Ryu so he should have the upper hand on Ryu!!!! Thats so not right!!!! D:<

There now that i got that outta my chest I can now focus on the actual review...
The choreography for the fight was ok and uhh nice job using those sf3 sprites and i liked the choice for the stage too :) oh yeah, the movie wasn't finished which is kind of a piss of for me especially when i want to watch something to the end :(


LYRONMARTIS responds:

I know gouki/akuma kicks ruys ass 4x an hour but it was just a test :D
thanks for your review!


Stick Kungfu Stick Kungfu

Rated 2 / 5 stars

hmmmm....

the thing that really turned me off to this movie was the weird physics that was going on..... it looked like the stick figures in the movie were swimming or floating or something like that when they were fighting..... in particular when they flip or are knocked backwards. that and the movement speed was not right, a lot of things in the movie just did not look natural at all. The character animation was ok and pretty damn good for someone's first flash. another thing..... well it didnt make the movie worse but there was no sound.....no music or sound effects, you might want to consider adding music and sound effects for your next flash animation. Well thats all I guess.... just keep working on your flash skills :)